Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

25 lipca 2017

Kartka urodzinowo -rocznicowa.



Witajcie.
U mnie dzisiaj nietypowo, bowiem urodzinowo - rocznicowo. Na takie właśnie dwie okazje przygotowałam moją kartkę. Troszkę się nagimnastykowałam, żeby połączyć te dwie uroczystości, ale udało się;)



Jak sami widzicie karteczka nie jest może jakoś za bardzo skomplikowana, aczkolwiek jest elegancka. Jako bazę posłużył mi karton kraftowy. Po raz kolejny też użyłam papierów UHK Gallery z kolekcji PROVENCE oraz WEDING MORNING. I tu możecie zauważyć jak pięknie prezentuje się brąz z turkusem.



W tym ubiegłym tygodniu tematem przewodnim na blogu sklepu Od A do Zet były elementy z drewna, nie mogło więc ich zabraknąć również u i mnie. Ja wykorzystałam zębatki. Pomyślałam sobie bowiem, że skoro kartka ma być zarówno dla kobiety jak i mężczyzny to dobrze by było, gdyby znalazł się na niej jakiś męski akcent ;) Myślę, że trybiki świetnie się tutaj wpasowały. Specjalnie też zostawiłam je w oryginalnym kolorze, żeby pasowały mi do ramki. Ta z kolei jest Nowością z ego.CRAFT.pl i świetnie się wpasowała.


Zastanawiacie się pewnie też nad kwiatkiem. Gdzie takie produkują?! Otóż produkują je u mnie a raczej u mnie z panierów Galerii Papieru ;) Po prostu wycięłam dwa jednakowe kwiatuszki, ponacinałam je między płatkami i skleiłam ze sobą. Do tego dokleiłam elegancki środeczek i kwiatek gotowy.


Na dzisiaj to już wszystko. Pozdrawiam serdecznie - MargoLa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz