Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

29 lipca 2016

Kartka ślubna z kwiatem z foamiranu


Witajcie
Dziś pokażę Wam kolejną kartkę w ramach inspiracji do bloga sklepu Od A do Zet.
Tym razem jest to kartka ślubna cała w bieli z dodatkiem różu.
Możecie mi wierzyć lub nie, ale jej wykonanie zajęło mi bardzo dużo czasu. Jakoś nie czuję się zbyt dobrze w pracach monochromatycznych. Ciągle mam nie dosyt i mam wrażenie, że czegoś brakuje.


Baza na kartkę została wycięta z wykrojnika Crealies i choć jego cena nie należy do niskich śmiało mogę powiedzieć, że wart był inwestycji. Nie dość, że posiada bardzo zgrabny kształt to na dodatek tnie jak brzytwa.



Dziś też poszalałam i wykonałam ogromnego kwiatka z pianki. Poszło nawet dość sprawnie. Raz,dwa, trzy i po sprawie ;) Zarówno same płatki jak i listki potraktowałam tuszami Latarni Morskiej.


Więcej na temat materiałów jakie użyłam do wykonania tej kartki dowiecie się na blogu Sklepu Od A do Zet.
Zapraszam.

Pozdrawiam serdecznie.
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz