Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

06 lipca 2016

Kartka na złote gody


Witajcie kochani.

Korzystając z wolnej chwili chciałabym podzielić się z Wami karteczką, którą przygotowałam już jakiś czas temu w ramach inspiracji dla bloga sklepu Od A do Zet. Jeśli chodzi o format to kartka musiała być troszkę większa . Spójrzcie też którą rocznicę obchodzili Jubilaci - tyle lat wspólnego życia. Tylko pogratulować tak pięknego stażu i życzyć kolejnych lat spędzonych razem :)




Kwiatuszki na kartkę dziergałam sama. Wykonałam je z FOAMIRANU już jakiś czas temu, kiedy kleiłam torcik do boxa. Zostało mi ich kilka więc postanowiłam je wykorzystać.



Kartka w całości wykonana jest z resztek papierów i skrawków koronki, którą powtykałam pod poszczególne warstwy. Pomimo szarpań  karteczka jest bardzo elegancka i pięknie prezentuje się na żywo. Więcej o kartce przeczytacie TU.

Pozdrawiam Was serdecznie. 
MargoLa


1 komentarz: