Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

01 listopada 2015

Wyzwanie z Misiem na blogu sklepu Od A do Zet


hej, hej...
Dziś jest wyjątkowy dzień, dzień pełen refleksji i zadumy.
Dziś też ruszyło kolejne wyzwanie na blogu Sklepu Od A do Zet.
Tym razem tematem przewodnim jest "Miś".
Długo nie musiałam się zastanawiać nad inspiracją dla Was, wiedziałam od razu, że powstanie coś z filcu.
No i powstał miś, który stał się zawieszką do plecaka mojego synka. Oto i on ;)



Użyte materiału ze sklepu Od A do Zet:
 Zapraszam Was do zabawy.
Technika pracy jest dowolna więc można poszaleć.

Buziaki.
MargoLa

3 komentarze: