Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 lipca 2021

Box na 50 urodziny Piotra

 

Witajcie,

tym razem moja inspiracja bazuje się na arkuszach do wycinania, jest to więc inspiracja w punkt trafiona w mój styl. Trudno bowiem w mojej twórczości znaleźć pracę, która nie zawiera tego typu elementów. Uwielbiam wycinać liście i kwiaty, ale nie tylko.
W tym tygodniu powstał męski exploding box. Niestety nie ma on zapełnionego środka (miała się tam znaleźć miniaturowa butelka whisky) więc pozostaje Wam tylko sobie wyobrazić jak wygląda całość ;)
Najwięcej arkuszy z elementami do wycinania posiada chyba firma Craft O'Clock, nawet tych męskich których jest mało na polskim rynku. W swojej ofercie firma ma nie tylko grafikę ale również różnego rodzaju napisy, które również wykorzystałam w swojej pracy.






Pozdrawiam
MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz