Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

16 lipca 2021

Kartka ślubna na zielono

 

Witajcie,
dzisiejsza inspiracja będzie poświęcona kolorowi zielonemu. Nie wiem jak Wam, ale mi osobiście kojarzy on się z trawą i liśćmi. Długo myślałam, co dla Was przygotować i tak na prawdę do samego końca nie wiedziałam co to będzie. W końcu wzięłam do ręki papier czerpany oraz wykrojniki i stworzyłam kilka kwiatków w kolorze delikatnej zieleni. Jak już pojawiły się kwiaty od razu wiedziałam, co dzisiaj Wam pokarzę. Kolorem dominującym w mojej karce jest oczywiście zieleń, postanowiłam go jednak połączyć z fioletowymi dodatkami, które wycięłam z arkusza ScraAndMe. Za tło zaś posłużyły mi arkusze od Craft O'Clock z kolekcji Green Mood oraz Heloo Beauty.
Czy zieleń i fiolet to dobre połączenie? Oceńcie sami :)






Pozdrawiam serdecznie
MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz