Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 lipca 2021

Zwierzakowa kartka dziecięca.

 

 Witajcie kochani,

w tym tygodniu pracowałam z papierami firmy Mintay, papierami które mają bardzo bogate wzornictwo, ale zarazem wydaje mi się, że jest to jedna z firm która posiada bogatą ofertę arkuszy z motywami do wycinania. Każdy znajdzie coś dla siebie, są bowiem papiery we wzory ślubne, związane z podróżami i przygodą, z kwiatami, z dziećmi i wiele innych których nie sposób jest wyliczyć na palcach obydwu rąk. Najfajniejsze jednak jest to, że biorąc do ręki arkusz owej firmy nawet bez wcześniejszego planowania, co chcemy zrobić, zawsze coś wyjdzie. I tak było tym razem w moim przypadku ;) Powstała przez to kartka dziecięca pełna słodkich zwierzątek. Zobaczycie też, że z papierami firmy Mintay wcale nie potrzebujecie zbyt wielu dodatków, wszystko bowiem można wyciąć, a poszczególne arkusze ze sobą miksować według własnego upodobania. Taką kartkę jak moja jest w stanie zrobić każdy. Zobaczcie zresztą sami ;)





Pozdrawiam serdecznie

MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz