Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

08 marca 2015

Karteczka z okazji narodzin dziecka w bardzo nietypowej kolorystyce

Hej, hej...
Mówiłam wczoraj, że dziś Was odwiedzę z kolejną karteczką?!
Mówiłam! hihi...
Dziś inspiruję dla Paper Passion więc większość materiałów jakie użyłam na przygotowanie karteczki znajdziecie TU.
Praca została wykonana w miętowo czerwonej tonacji, czyli nie tylko dość oryginalne połączenie kolorów, jak i 
kolorystyka do samej okazji.







Materiały ze sklepu jakie użyłam do wykonania kartki:

Na koniec chciałabym wszystkim kobietom, tym dużym jak i małym złożyć najserdeczniejsze życia.
Dużo cudowności i sukcesów, zdrówka i jeszcze więcej odpoczynku:)

Buziaki 
MargoLa

1 komentarz:

  1. Przepiękna :) Bardzo mi się podoba połączenie kolorów. Nie wpadłabym na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń