Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

28 marca 2015

Zajęcze inspiracje, pierwszy wpis w Kwiecie Dolnośląskim oraz małe wyróżnienie


Witajcie...
Ależ się dziś nazbierało.
Ponieważ za tydzień już Wielkanoc postanowiłam, że przez najbliższych kilka dni będę się z Wami dzieliła moimi pomysłami na wielkanocne ozdoby.
Kto wie? Może coś przypadnie Wam do gustu i sami zechcecie coś podobnego stworzyć ?!
Na pierwszy plan idą zające przygotowane w ramach inspiracji dla Kwiatu Dolnośląskiego.
Zające są bardzo kolorowe i mogą być użytkowane w różnoraki sposób.
Mogą stać sobie same jako ozdoba...







 Mogę też służyć za podstawkę na jajka...


Wykorzystywałam je również do stroików wielkanocnych, ale niestety nie mam zdjęć.
Może uda mi się je na dniach dodać.
Tak sobie też myślę, że mogłyby być również bardzo oryginalnymi serwetnikami wielkanocnymi.

No i jak Wam się podobają takie zające???

Aaa!!! Zapomniałabym...
Chyba muszę się pochwalić.
Pamiętacie moją wiosenną budkę dla ptaków?
Otóż dostałam za nią wyróżnienie o TU



Buziaki
MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz