Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

21 marca 2015

Wielkanocne jajca...


... z bawełny i wstążki.

Witajcie kochani.
W końcu doczekaliśmy się pierwszego dnia wiosny.
Oby każdy jej następny dzień był taki jak dzisiejszy - 
piękny i słoneczny.
 Dziś sobota i moja inspiracja do bloga I like challenge.
Przybywam do Was z mega kolorowymi i optymistycznymi jajcami wielkanocnymi.
Na ich bazy użyłam styropianowych jajek, które owinęłam bawełną i wykończyłam wstążką oraz guzikami.
Jak to wygląda?
Zobaczcie sami :)




Pisanki wykonałam z myślą o kiermaszu wielkanocnym, który organizujemy na świetlicy w której pracuję.
Będę na pewno jeszcze o tym nie raz wspominała.
Pokarzę też na pewno wiele ciekawych inspiracji :)

Obserwujcie zatem mojego bloga

Dobrej nocy.
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz