Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

07 października 2018

Zupa dyniowa i moje filcowe dynie


Bardzo mało mnie tutaj ostatnio, ale brakuje mi czasu na cokolwiek.
Niestety mam też gorsze chwile, ale mam nadzieję, że w końcu wszystko się wyprostuje.
W tym miesiącu na blogu sklepu Od A do Zet ruszyło wyzwanie o bardzo apetycznym temacie "Zupa dyniowa". Nie szyłam już bardzo dawno, ale nie mogłam się powstrzymać - musiałam sięgnąć po filc.
Z pod igły wyszły dwie dynie.





Zapraszam do zabawy :)
Obok tak apetycznego tematu nie można przejść obojętnie ;)


Buziaki
MargoLa

2 komentarze:

  1. Świetne! Uważaj, żeby któryś z domowników nie wrzucił ich do garnka 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe Marta moje dzieciaki już się nimi odpowiednio zajęły :) Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń