Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

22 sierpnia 2018

Bo biedroneczki mają czarne kropeczki


Witajcie.
Nawet nie wiecie jak bardzo cieszę się, że moje pasje są wielokierunkowe. Dzięki temu nie mogę się nudzić. Kiedy mam dość papieru i klejenia biorę igłę i szyję. W międzyczasie czytam jeszcze masę książek i rysuje skechnotki. No chyba nic mi więcej do szczęścia nie potrzebne. Oprócz zdrowia oczywiście.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją biedroneczkę, która zakopała się w czeluściach zdjęć i poszła w zapomnienie.
Została w całości uszyta z filcu. Może uwierzycie lub nie, ale największym dla mnie wyzwaniem była jej kiecka. Dotąd przechodzą mnie po plecach ciarki kiedy pomyślę o tych malusich paseczkach tiulu, które trzeba zawiązać na gumce:)
Dałam jednak radę, a efekt sami oceńcie.




Pozdrawiam serdecznie - MargoLa

3 komentarze:

  1. Śliczna i ma super spódniczkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstała również bardzo podobna pszczoła ;) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń