Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

18 października 2017

Powiew lata i romantyzmu.



Oszalałam na punkcie tekturek ego.Craft i odkąd pojawiły się one na naszym rynku jestem ich wierną fanką. Bardzo lubię używać ich w swych pracach. Cechuje je oryginalność, łatwość wyjmowania oraz estetyka. Z niecierpliwością też czekam na nowe wzory i przestępuję z nogi na nogę, by móc je jak najszybciej wykorzystać. 
Na moich pracach znajdziecie nie tylko tekturki, ale także i bazy na pudełka, bez których nie wyobrażam sobie już moich boxów ;) Dzisiaj przygotowałam dla Was bardzo prostą kartkę ślubną. Moja kartka nie potrzebuje zbyt wielu elementów ozdobnych , gdyż tekturka, która znajduje się w jej samym centrum jest bardzo elegancka i efektowna.


Boki kartki zaokrągliłam dziurkaczem. Na dole zaś ułożyłam kompozycję z kwiatów i liści.



Jak Wam się podoba moja kartka?! Czekam na Wasze opinie.
MargoLa

1 komentarz: