Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

17 października 2017

Romantyczna kartka ślubna


Witajcie.
Tym razem mam dla Was bardzo romantyczną i elegancką kartkę ślubną.
Karteczka została przygotowana na kraftowej bazie Studio 75. W zasadzie to od dłuższego już czasu korzystam z gotowych baz tej firmy zarówno białych jak i kraftowych i jestem bardzo zadowolona. Nie łamią się na zgięciach i są sztywne. Nic więcej chyba do szczęścia nie jest nam potrzebne ;)


Skoro pokazuję Wam dzisiaj kartkę ślubną to nie mogło na niej zabraknąć tekturek ego.Craft Po raz kolejny padło na zakochane ptaszki. Jestem w tych tekturkach zauroczona, świetnie sprawdzają się zarówno przy kartkach jak i pudełkach oraz innego rodzaju inspiracjach. Można je ubrać w welon czy kokardę, zmediować, pociągnąć tuszem, bądź też zostawić bez obróbki. W każdej postaci wyglądają pięknie. Całość wykańcza ażurowa ramka również tej samej firmy.



Całość domyka kompozycja kwiatowa, na którą składają się oczywiście róże i różyczki WOC.

Buziaki. MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz