Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

27 czerwca 2016

Anielska kartka na Chrzest Święty


Witajcie!
W końcu mam wakacje więc będę nadrabiać zaległości.
Trochę się ich uzbierało.
Dziś pokarzę Wam kartkę którą przygotowałam na Chrzest Święty.
Nie miałam na nią żadnego pomysłu - powstała bardzo spontanicznie, ze scrapów które dostałam kiedyś od koleżanki. Choć może nie jest bardzo skomplikowana i z wyglądu rewelacyjna, możecie wierzyć mi lub nie - w realu wygląda dużo lepiej i miło się na nią patrzy.


Jak już wspomniałam wcześniej pomysłu na kartkę nie było. Z pomocą przyszedł mi tutaj wykrojnik Marianne Design. Nie wiem jak Wy, ale ja wśród swoich wykrojników mam takie, które sprawdzają się w sytuacjach podbramkowych. Tak też stało się i tym razem. Jak już w końcu udało mi się złożyć wszystko do kupy, okazało się, że brakuje mi czegoś na dole. Kokardka z wykrojnika okazała się tu idealną zapchaj dziurą i wpasowała się po mistrzowsku do mojej pracy.



No cóż wyszło dość oryginalnie i skromnie.
Ale i takie prace trzeba tworzyć.
Pozdrawiam Was słonecznie - MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz