Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

10 czerwca 2016

Ślubne pudełko z foamiranem w tle.


Witajcie.
Dziś chciałabym podzielić się z Wami efektami moich pierwszych zmagań z foamiranem. Jak sami wiecie pianka jest bardzo modna i bogata w kolory. Przyznam się szczerze, że miałam duże obawy przed pierwszym kontaktem z nią. Dotąd pracowałam głównie na papierze czerpanym i bałam się, że nie podołam wyzwaniu. Koniec, końców dałam się namówić i chyba wpadłam, tak jak większość z nas. Nie mogę się doczekać kolejnej zabawy i twórczych wieczorów :)Co Wam dzisiaj pokarzę?! Pudełko ślubne z mnóstwem kwiatów na torcie i ściankach.




Tworząc pudełko bazowałam się głównie na najnowszej kolekcji Studia 75 - Marzenie Alicji. W momencie, kiedy ujrzałam jej poszczególne arkusze wiedziałam, że doskonale sprawdzi się ona w inspiracjach ślubnych i rocznicowych.  Marzenie Alicji 02 połączyłam z inną nowością, innej bardzo lubianej przeze mnie firmy UHK Gallery Loft HERBS  - GINGER.
W tym tygodniu pracujemy z pianką. Ja użyłam pianki w kolorze bladego łososiu, którą potraktowałam delikatnie tuszem Latarni Morskiej. Pierwsze starcie  z tym produktem uważam za udane. Kwiaty wyszły zgrabniutkie i świetnie prezentują się na torciku i ściankach pudełeczka.




Kwiatki wycięłam za pomocą wykrojnika KWIAT JABŁONI. - użyłam najmniejszego z kwiatuszków.

Odlew ramki z filmo dostałam od koleżanki. Jestem w nich zakochana po uszy i trudno mi się z nimi rozstawać.
Jednakoż dają niezły efekt więc...
Zachęcam również do sięgnięcia po piankę  - można z niej wyczarować cuda. Sama nie mogę się doczekać, kiedy uda mi się usiąść do niej po raz kolejny ;)

Ponieważ w swej pracy użyłam ramki, jest ona w postaci serca z filmo zgłaszam ją do wyzwania do bloga FILIGRANKI.




Pudełeczko zgłaszam również do zabawy na blogu Miszmasz Papierowy


oraz helloSCRAP




Życzę słonecznego weekendu
MargoLa

3 komentarze:

  1. Ale kwiatooooooowo, ślicznie! :) Dziękuję za zabawę z Hello Scrap i Filigrankami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko z zachwycającym tortem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod ogromnym wrażeniem tego torcika! :) dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń