Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

19 grudnia 2015

Ukwiecona kartka urodzinowa


Witajcie.
Późno już, ale niestety przygotowania świąteczne dają 
znać o sobie.
Dziś dla odmiany coś nie świątecznego. Tym razem pokarzę Wam kartkę urodzinową, którą przygotowałam na inspirację do bloga  
Ostatnio troszkę sobie eksperymentuję z przedarciami i różnymi układami kwiatów i dodatków. Czasem wychodzi mi lepiej innym razem gorzej, ale kto nie próbuje do niczego nie dojdzie.
Oto moja karteczka... 
 

 

 
Jak, co tydzień zapraszam Was również do sklepu Od A do Zet, do działu NOWOŚCI, gdzie czeka na Was wiele atrakcyjnych produktów, m.in. cekiny na rolce, pompony, paski do quillingu, bloczki akrylowe, bazy do kartek
i inne.
Życzę Wam udanego weekendu.
 
MArgoLa

1 komentarz: