Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

27 września 2015

Jabłkowy wianek z filcu - kurs dla Kwiatu Dolnośląskiego


hej, hej, hej...
Jakoś nie po drodze mi było ostatnio z filcem.
Omijałam go szerokim łukiem, zakopanego głęboko w szafie.
Dziś się postanowiłam zrehabilitować. Pokażę Wam nie tylko bardzo ciekawą i prostą do wykonania inspirację, ale także krok po kroku objaśnię jak można ją wykonać.
Na tapecie będzie więc wianek z jabłek szytych z filcu.
Do jego wykonania nie trzeba zbyt wiele, wystarczy tylko trochę podstawowych przydasi oraz umiejętność szycia :) No bez tego się dziś nie obędzie ;) 
Tak wygląda gotowy wianek...




A jak go przygotować?! - znajdziecie na blogu 
Zapraszam Was serdecznie.

Mam nadzieję, że choć jedna osoba pokusi się o wykonanie takiego wianka. Czekam zatem na efekty Waszej pracy.

Buziaki. MargoLa


4 komentarze: