Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

05 października 2015

Początek... czyli praca inspiracyjna na pierwsze wyzwanie do bloga Od A do Zet i trochę prywaty.


Hej, hej...
Nie było mnie tu jakiś czas. 
Pora jednak wrócić i nadrobić zaległości.
Na początku się pochwalę. Otóż dołączyłam do bardzo kreatywnego grona projektantek nowo powstałego bloga Sklepu Od A do Zet.
Dostałam taki śliczniutki banerek.
No dobra koniec chwalenia się - czas na inspirację.
Na wspomnianym blogu ruszyło pierwsze wyzwanie. Więcej szczegółów znajdziecie TU. W tym też celu stworzyłam exploding box ślubny z gołębiami. Troszeczkę poszalałam z kolorami i wyszło dość nietypowo. Ale co tam?! Czasami warto poszaleć ;)





Użyte materiały ze sklepu Od A do Zet:

Wykrojnik CREAlies - CLNest02XXL Wykrojnik Nellie MFD055 Koła Wykrojnik JOY 6002/0199 Chmurki Papier UHK Celebration - April / Kwiecień Papier UHK Celebration - February / Luty


I jak Wam się podoba taka inspiracja na początek ?!
 Zapraszam Was do sklepu... zagościło tam mnóstwo nowości- uwierzcie mi jest w czym wybierać.

Zapraszam Was również do zabawy.
Na zwycięzcę czeka banerek i nagroda.

Trzymajcie się ciepło.
Buziaki MargoLa

1 komentarz: