Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

06 maja 2014

Ślubnie w rozmiarze XXL


Witajcie.
Kilka dni mnie nie było, ale dużo się u mnie ostatnio dzieje.
Oj bardzo dużo.
Dostałam za zadanie wykonanie boxa w dużych rozmiarach z miejscem na kasę.
Nigdy nie przypuszczałam, że przysporzy mi on tyle problemów.
Zwyczajnie nie potrafiłam zagospodarować tej ogromnej przestrzeni.
Powoli, jednak udało mi się przełamać i wykonałam całkiem przyzwoite pudełeczko.
Powstał ogromy tort z miejscem na pieniążki.
Jest też bardzo dużo kwiatów i perełek.










 Różyczki na torcie oczywiście nie są mojego autorstwa.
Do takiej wprawy niestety nie doszłam jeszcze hihi...
Pozostałe kwiatuszki jak najbardziej kleiłam sama.

Jutro postaram się przyjść z kolejnymi nowościami.
Może kartką?!

Tym czasem życzę dobrej nocy.




13 komentarzy:

  1. Fantastyczny boxik ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity :) Szczególnie bogato zdobiony tort :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny. Jestem tu pierwszy raz ale chyba zostaję:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny box ... torcik boski ... świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny tort ( ja czekam na tak udekorowanego do zjedzenia od Ciebie:))
    Bardzo fajny miałaś pomysł ze schowkiem na pieniądze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha padłam... Małgosiu niestety nie potrafię tak dobrze piec. I przypuszczam, że zanim bym go udekorowała to by mnie coś trafiło hahaha;)

      Usuń
  6. Przecudnej urody torcicho :) piękny box.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkim i każdemu z osobna dziękuję za miłe słowa. Tort faktycznie wyszedł obłędnie choć niestety zdjęcia tego nie oddają. Być może wkrótce zrobię na niego kursik, bo dostałam kilka próśb odnośnie tej kwestii:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!! A torcik - dzieło sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poradziłaś sobie doskonale :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow! Tort wygląda niesamowicie! ;)

    OdpowiedzUsuń