Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

17 października 2013

Ach te zakupy


Witam Was moi drodzy.
Dziś dostałam mega wielką paczkę, a w niej... ?!
No właśnie cóż ja mogłam kupić, hihi ?!
Masa papierów, trochę wykrojników, bazy  i wiele innych przydasiów.
Już zacieram rączki ... hihi











Pokaźny zbiór, prawda?!
Mam zapasy na bardzo, bardzo długo.
Aga bardzo, bardzo dziękuję.







5 komentarzy:

  1. och cuda zakupiłaś a te buciki .......... widzę je widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. A z jakiego sklepiku te zakupu, jeśli można wiedzieć? Bo widzę kilka perełek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu te zakupy robiłam prywatnie od jednej ze scraperek;) Jednakoż większość z tych papierów można nabyć w Galerii Papieru, tekturki są z wycinanki lub scrapińca - gdzie można kupić wiele różności:)

      Usuń
    2. A właśnie nie można:-) Kocham Galerię Papieru, ale niestety różowa część kolekcji Lekcja Miłości i Herbatka dla Dwojga 15x15 nie jest już nigdzie dostępna...:-(

      Usuń