Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

01 marca 2016

Piankowe kurczako - pisanki


Witajcie.
Dziś u mnie rozgościły się kurczaki. Są wesołe, powiedziałabym nawet, że śmieszne i nie tylko w typowym dla nich kolorze - żółtym. Jest też jeden rodzynek - fioletowy, który przygotowałam specjalnie na życzenie mojej córki. Dziś pokarzę tylko cztery, ale powiem Wam w tajemnicy, że powstały kolejne, w tym jeden duży.





Na bazę pisanek bo chyba też można je tak nazwać, posłużyły mi styropianowe jajka 6cm, które okleiłam pianką dekoracyjną.

Nóżki to nic innego jak pocięte i połączone ze sobą druciki kreatywne.  Na sklepowych półkach sklepu Od A do Zet jest ich zatrzęsienie, począwszy od mixów kolorów, poprzez jedno kolorowe,

a skończywszy na super puszystych i brokatowych. Ja tym razem użyłam druciki w kolorze czerwonym.
 W tym tygodniu pracujemy na perełkach i różnego rodzaju diamencikach, które tak na prawdę są przez wielu z nas nie doceniane. Myślę jednak, że są one świetnym dodatkiem do prac, dając przysłowiową "kropkę nad i".
I jak Wam się podoba taka wiosenno - wielkanocna inspiracja?
Pozdrawiam
MargoLa

1 komentarz: