Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

29 lutego 2016

Wiosenne kwiaty z krepiny - w końcu poskromniłam złośnicę ;)


hej, hej...
Dziś pokarzę Wam efekt moich zmagań z krepiną.
Kupiłam ją w zeszłym roku i tak przeleżała sobie rok prawie cały.
Nie powiem pierwsze próby z niej tworzenia były już dawno,  ale jakoś nic mi z niej nie wychodziło. Wszystko wydawało się bezkształtne i brzydkie. Jednak prawdą jest, że wszystko ma swój czas. Tak też się i tym razem zadziało. Naszło mnie, usiadłam i zrobiłam... Pierwsze powstały hiacynty, ale nie o nich będzie dziś mowa, je pokarzę innym razem. Dziś zaś w roli głównej wystąpią tulipany.  W sumie powstało ich 24 sztuki. Trochę się przy nich napracowałam, ale było warto.





Nie wiem jak Wy, ale ja już chcę mieć wiosnę.
Zapraszam Was do siebie jutro, hmmm... jutro zagoszczą u mnie fajne ptasiorki.
Buziaki
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz