Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

18 marca 2016

Wiosenny lampion


Witajcie. 
Dziś w ramach inspiracji dla bloga Od A do Zet przygotowałam dla Was skromny lampionik. 



Szablon na lampion wykonałam sama. Oczywiście miałam trochę zabawy z posklejaniem wszystkiego razem, ale efekt końcowy wart był zachodu. 




Dziś postawiłam na biel i turkus. Połączyłam więc ze sobą farby dwóch firm Dp Craft oraz Koh - I - Noor.
 Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym troszkę nie popraktykowała. Strasznie uparłam się na spękania i dopięłam swego. Pożądany efekt uzyskałam dzięki medium do spękań Craft Line.
Do tego kilka margaretek firmy  WOC plus perełki i lampion gotowy. Niby nie dużo "składników", ale efekt jest ;)
 
I jak Wam się podoba?
Teraz zastanawiam się, gdzie postawić ten lampion ;)
 
Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

1 komentarz: