Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

11 stycznia 2015

Stempelki dla babci i dziadka

Witajcie.
Bardzo dawno już nie bawiłam się w programie graficznym.
Jakoś tak weny nie miałam i czasu też.
Ostatnio jednak coś mnie naszło i powstało kilka stempelków
 dla dziadków.
 Kilka z nich znajdziecie na blogu Paper Passion, 
dla którego projektuję, dokładnie o TU.
Te akurat przygotowałam z myślą o nowościach jakie wkrótce zagoszczą na półkach sklepu.
 Dzisiejsze moje stemple są w kolorze i z grafiką - z pięknym wierszykiem, który podbił moje serce.
Przygotowałam je na moją dzisiejszą inspirację









W planach mam jeszcze kilka wzorów stempelków dla dziadków.
Mam nadzieję, że czas i wena pozwolą na ich zrealizowanie.
Liczę też na to, że pogoda nie sprawi mi znów psikusa i nie pozostanę bez prądu na wiele godzin.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słow.
Życzę miłego dnia.

Pozdrawiam 
MargoLa

2 komentarze: