Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

18 stycznia 2015

Karteczka patchworkowa dla babci z papierów z kolekcji WALENTYNKA Paper Passion

Witajcie kochani.
Kilka dni temu na półkach sklepu Paper Passion pojawiła się nowa kolekcja papierów Walentynka.
Kolekcja jest bardzo oryginalna i świetnie nadaje się do tworzenia kartek, pudełek, albumów i innych rzeczy... tak na prawdę jedynym ograniczeniem jest na nią tylko nasza wyobraźnia.
Dodatkowym atutem tych papierów jest fakt, że świetnie poddają się mediom, przeszyciom oraz szarpaniom.
Dziś chciałabym Wam pokazać moją karteczkę patchworkową. Zakochałam się w tym stylu i chyba na trzech się nie skończy. 
Mam bowiem pomysł na coś jeszcze innego :)
Ale o tym wkrótce.
Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć.







Użyte materiały:

 
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.
MargoLa
 

3 komentarze:

  1. Piekne są te papierki, co widać na twojej kartce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt papiery wspaniałe! A kartka boska! Bardzo fajnie wygląda takie ułożenie kwadracików! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie się Twoje patchworkowe kartki podobają.

    OdpowiedzUsuń