Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

24 stycznia 2015

Kalendarz scrapowy dla dziadków

Witajcie
Wczoraj udało mi się skończyć kalendarze dla dziadków naszych dzieci, dziś więc postanowiłam pochwalić się jednym z nich. 
Kalendarz jest w całości spersonalizowany, zawiera fotografie dzieci oraz najważniejsze daty z życia naszej rodziny i święta.
Chora jestem i nie mam za bardzo sił na opisy.
Zapraszam zatem do oglądania - mam nadzieję, że foty powiedzą wszystko.














Drugi kalendarz pokarzę niebawem.

Jako, że kalendarz robiłam z myślą i dla dziadków zgłaszam go na wyzwanie do bloga CherryCraft Dla babci i/lub dziadka





Mój kalendarz zawiera wiele zdjęć, które są wspomnieniami z życia mojego i mojej rodzinki, zgłaszam więc go do wyzwania do Diabelskiego Młyna - Wspomnienia


I jeszcze popróbuje swych sil w wyzwaniu na blogu Projekt Prezent Dzień Babci i Dziadka



Dobrych snów.
MargoLa

10 komentarzy:

  1. cudny :) i świetne zdjęcia :) bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały. Gdybym dostała taki prezent, oszalałbym z zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. I te "przypomonacze" bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny prezent!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny!
    Dzięujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł na prezent :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pamiątka, powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy i piękny projekt. Dzięki za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czad! gratuluję mobilizacji! piękny album z tego wyszedł! <3 Dzięki za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń