Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

16 sierpnia 2014

Wyróżnienie na blogu I KROPKA

Witajcie.
Wpadłam tylko na chwilę, żeby się pochwalić :D
Moje miętowe pudełko z ptaszorkami  zostało wyróżnione na blogu I KROPKA.
Takie miłe i bardzo optymistyczne zakończenie tygodnia .
Cieszę się bardzo i dziękuję.


Przypominam, że jutro inspiruję na blogu Paper Passion - serdecznie zapraszam.

Tymczasem do zobaczenia.

MargoLa

3 komentarze: