Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

24 sierpnia 2014

Carding box na pierwsze urodziny


Witajcie.
Dzisiaj moja kolejna inspiracja do bloga Paper Passion.
Matko, ale ten czas leci, dopiero dołączyłam do grona projektantek, a już tyle prac powstało.

W ciągu kilku ostatnich tygodni powstało u mnie wiele
ślubnych boxów.
Tym razem będzie coś zupełnie w innym klimacie - coś dla dziecka, czyli bardzo popularny carding - box, potocznie mówiąc kartko - pudełko.
Lubię tą formę, bo można w niej użyć bardzo wiele drobnych dodatków, nie koniecznie na pierwszy rzut oka spójnych ze sobą.
I choć rzadko udaje mi się do niej wrócić, robię to z ogromną przyjemnością i wielką ciekawością tego, jaki będzie efekt końcowy, gdyż tego nigdy do końca nie jestem pewna.








Do wykonania pudełka użyłam papieru liliowego z kolekcji Delikatnej Paper Passion, bawełnianą koronkę oraz papieru fuksjowego z kolekcji letniej.
Dodatki pochodzą głównie z Galerii Papieru, UHK Gallery oraz Crafty Molly.


Miłego dnia.
MargoLa

6 komentarzy: