Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 sierpnia 2014

Ślubnie z okienkiem na inspirację do Paper Passion


Witajcie.
No cóż... Dziś nie pokarzę Wam nic innego jak tylko kolejne pudełeczko, hihi...
Tym razem jest to dość udany eksperyment.
Szukając pomysłu na nowy wygląd boxów, pomyślałam by na jednej ze ścianek zrobić okienko.
Jak pomyślałam tak też uczyniłam.
Zobaczcie sami jaką inspirację do bloga Paper Passion dziś przygotowałam.









Niemal wszystkie materiały potrzebne na zrobienie tego pudełeczka zakupiłam w sklepie Paper Passion
Grafika pochodzi z internetu. 
Okienko przyozdobiłam ręcznie robionymi kwiatkami z papieru czerpanego.

Wam życzę fajnie spędzonej niedzieli, a ja uciekam na mały relaksik.

papapapa

MargoLa

5 komentarzy:

  1. Piękne jest, a ten tort - aż chciałoby się go zjeść :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z okienkiem :) Pudełeczko pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pomysł z okienkiem :) Całe pudełko jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rewelacyjny pomysl z tym okienkiem ! WYglada do prawdy uroczo , a pudeleczko jes t cudne jak zawsze kazda Twoja praca i chetnie do Ciebie zagladam :)

    OdpowiedzUsuń