Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

12 maja 2014

Karteczka w seledynie i fiolecie na inspirację do Craft Szafy


Witajcie.
Wczoraj były dobre wiadomości.
Dziś pora brać się za obowiązki.
Na blogu Craft - Szafa zostało ogłoszone wyzwanie z mapką.







Ja jako, żem ambitna hihi... postanowiłam wykonać dwie prace.
Pierwsza to oczywiście kartka kilku warstwowa z tiulami i koronkami.
Taki "poszarpaniec" bym powiedziała.
W środku ręcznie robiony kwiatuszek z drewnianym badzikiem z CraftFun






Druga z kolei to broszka z filcu.
Kwiatuszek jest tak ładny, że chyba zrobię z niego dodatek do opaski na włosy mojej córeczki.



Zapraszam Was kochani  do Craft-Szafy ,dziewczyny inspirują świetnymi pracami.



6 komentarzy:

  1. Świetna kartka, ten świeży zielony wygląda bosko z fioletem. Uwielbiam dodatek koronki i tiulu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się nietypowe połączenie kolorów- prześliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, kolorystyka piękna - ostatnio mój pokój zdobią właśnie fiolet i taka świeża zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to miło na coś pięknego od rana popatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie kolorystyczne- świetnie zinterpretowałaś paletę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczynki. W sumie seledyn, fiolet i lilia są w tym roku jednymi z najmodniejszych kolorów. Ja osobiście bardzo lubię te kolory. Kiedyś już z nimi eksperymentowałam, ale na filcu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń