Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

12 stycznia 2021

Kartki na 18 urodziny dla miłośniczki skrzypiec i muzyki

 

Dzień dobry.
Ostatnio zostałam poproszona o wykonanie dwóch kartek na 18 urodziny młodej miłośniczki muzyki i skrzypiec. Zadanie było utrudnione, gdyż musiałam wykonać dwie zupełnie inne kartki, gdyż wędrują one do tej samej osoby :) I powiem Wam szczerze, że chyba się udało, dzięki różnym kształtom bazy otrzymałam dwie zupełnie inne kartki.
Zobaczcie sami...






A Wy jak myślicie? Udało mi się stworzyć dwie inne kartki?

Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz: