Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

11 lipca 2019

Pudełko z torcikiem i sposób na przekazanie pieniędzy.


Witajcie.
Wiecie zapewne, że uwielbiam tworzyć pudełeczka. Uwielbiam też ozdabiać torty. Nie zdarzyło się chyba jeszcze, żeby któryś z moich torcików się powtórzył. Niestety wykonanie tortów do boxa jest dla mnie bardzo czasochłonne, dlatego też tworzę ich coraz mniej. Ale jak już coś powstanie... to nie jest to byle co :)
Dzisiaj zobaczycie torcik, do którego kwiatuszki wykonałam samodzielnie (a to też zdarza się coraz rzadziej) ;) Farbowałam je mgiełką samoróbką, która powstała z połączenia wody i ecoliny.







Na koniec chciałabym podzielić się z Wami również pomysłem na przemycenie pieniędzy.
Ostatnio miałam z tym ogromny problem. Kieszenie nie zawsze się mieściły i nie wyglądały ładnie. Wymyśliłam więc, że będę robiła kopertki, które zostaną przytwierdzone do wieczka.

Mój pomysł się sprawdził. Wszystko wygląda elegancko i dużo kasy się zmieści :D





Pozdrawiam ciepło - MargoLa


1 komentarz: