Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

07 lipca 2019

Album dla wychowawczyni na pożegnanie przedszkola.


Witajcie po raz drugi dzisiejszego dnia :)
Ostatnio dla mnie i mojej córki był bardzo trudny dzień - żegnaliśmy przedszkole. Było morze łez i wspomnień. Mój dzisiejszy album chciałabym zadedykować bardzo wyjątkowej osobie. Osobie o Wielkim sercu i ogromnym zaangażowaniu. Osobie, która włożyła w wychowanie i edukację mojego dziecka bardzo dużo serca. Powiedziałabym nawet, że oddała im serce na dłoni.  Dziękuję Pani Marzenko za te cudowne lata, a było ich nie mało. Najchętniej zabralibyśmy Panią ze sobą do szkoły, ale niestety tak się nie da.
Przepraszam za tą prywatę, ale nie mogłam przejść obojętnie obok tego wszystkiego.
Dłubany godzinami i w sumie pierwszy mój tego typu album. Są więc niedoskonałości, których na przyszłość na pewno nie popełnię. Najważniejsze jednak, że powstał.
Album zawiera podziękowania od dzieci i rodziców oraz zdjęcia każdego dziecka zamieszczone  według listy z dziennika. Każde dziecko przygotowało laurkę dla Pani, która znalazła się również na kartach mojego albumu. Miałam niemały problem z zebraniem wszystkiego w całość i spięciem kart. Okazało się, że wyszedł ogromny grubasek. Trzeba więc było łączyć wszystko wstążką.









Album okręciłam niebieską bibułką i zapakowałam w ozdobne pudełko.


Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz