Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

15 stycznia 2019

Zimowe pudełko z życzeniami


Witajcie po bardzo długiej przerwie.
Niestety nie mam już tyle czasu, co kiedyś - związane jest to ze zmianą stanowiska w pracy.
Ciągle jednak pamiętam o Was i nadal tworze. Może nie tak bardzo intensywnie jak kiedyś, ale nie ma tygodnia, żeby coś nie powstało w mojej pracowni. Dzisiaj pokażę Wam moje świąteczne pudełeczko, które przygotowałam w ramach podziękowania dla pewnej Pani  doktor. Całość wykonana została z kolekcji od Laserowe Love i LemonCraft. Papiery tych firm stworzyły w mojej pracy klimat. W centralnej części boxa zamieściłam choinkę, którą wykonałam z elementów wyciętych z dziurkacza. Było przy tym trochę zabawy, myślę jednak, że warto było poświęcić ten czas ;) Całość została pociągnięta preparatem imitującym śnieg, który uwielbiam. Pięknie się bowiem skrzy w słońcu. No i najważniejsze - nie żółknie z biegiem czasu, wręcz przeciwnie ciągle pozostaje idealnie biały.







Jak sami zapewne zauważyliście od pewnego czasu moje prace mają troszeczkę inny styl. Nadal jednak znajdziecie w nich warstwy i kwiaty - z tego chyba nie da się zrezygnować :)
Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz