Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

20 lipca 2018

Pamiątkowe pudełeczko dla chłopca jako pamiątka Chrztu Świętego


Witajcie.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam box przygotowany z okazji Chrztu Świętego. Do mojego projektu idealnie wpasował się najnowszy arkusz od LemonCraft z kolekcji LULLABY. Piękne są te koronki i ubolewam, że nie ma takich w kolorze różowym.



W centrum pudełka zagościł wózeczek, który posklejałam z borderów i odpowiednio przyciętych kółek. I tu niezawodny stał się magiczny klej firmy Bambino. Używam go już od jakiegoś czasu i jestem mega zadowolona.  W przeciwieństwie od wcześniej używanego przeze mnie czerwonego magica nie łamie się i nie wylewa, nie wycieka - spokojnie więc można go zostawić bez nakrętki i nic się z nim nie stanie. Z całego serca więc go polecam.
Wszelkiego rodzaju warstwy zaś uzyskuję dzięki kostkom dystansowym. I tutaj polecam kostki od LemonCraft, które są mega mocne, a ich wielkość doskonale nadaje się do większych powierzchni.



Mam nadzieję, że kiedyś doczekam się różowych koronek od Lemoncraft.
Tymczasem życzę Wam słonecznego piątku.

MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz