Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

23 lipca 2018

Box dla przyjaciółki z Francji


Witajcie.
Jakiś czas temu koleżanka poprosiła mnie o pudełeczko dla jej przyjaciółki z Francji.
W sumie to nie dostałam żadnych wytycznych, pudełko miało być podarowane bez okazji, nie znałam też żadnych upodobań odnośnie kolorystyki i wyglądu. 
Pudełeczko wykonywałam w sezonie truskawkowym pomyślałam więc, że fajnie by było zaakcentować je w swojej pracy. 


A oto efekt końcowy moich wypocin ;)






Grafika pochodzi ze zbiorów od Janet, a koszyczek od LaseroweLove ;)
Listki truskawek zostały wycięte wykrojnikiem, który kiedyś wygrałam w candy w Craft Passion. Pięknie się wpasowały?! Nieprawdaż? 
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo słońca, w końcu mamy przecież wakacje :)

Buziaki, MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz