Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

17 kwietnia 2017

Wielkanocny stroik na korze


Kochani! Wielkanoc już za nami. Szkoda, że te święta tak szybko minęły. Jedyne co mogę powiedzieć to, to że odpoczęłam, a święta upłynęły mi w miłej atmosferze.
Dzisiaj pokarzę Wam stroik, który został wykonany na bazie kory i mchu. Nie wiem, co mi strzeliło do głowy, ale jak tylko zobaczyłam tą korę wypełnioną mchem, od razu wiedziałam, że muszę ją wykorzystać. Nawet nie wyobrażacie sobie ile się nakombinowałam, żeby zamontować w bazie gałązki wierzby, tak by całość miała ręce i nogi ;) Udało się jednak, a efekt końcowy mnie zadowolił. Zobaczcie zresztą sami.






Kwiaty oczywiście wykonałam sama z pianki z szablonu wyciętego ręcznie ;)
Jako, że w mojej pracy są i kwiaty i bazie i jajka zgłaszam ją na wyzwanie do bloga sklepu CherryCraft - a nóż komuś przypadnie do gustu ;)


Pozdrawiam serdecznie MargoLa

3 komentarze:

  1. Śliczny. Prawdziwy "handmade".
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny stroik, świetnie połączone wszystkie dodatki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna praca, piękny stroik. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń