Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

01 kwietnia 2015

Kartka urodzinowa z kolekcji Róża - Paper Passion


Witajcie.
Dziś wyjątkowo będą dwa posty.
W pierwszej kolejności idzie moja inspiracja 
do bloga Paper Passion.
 Poszalałam troszkę i połączyłam bardzo delikatną kolekcję RÓŻA 
z papierem fuksjowym kolekcji LATO
Co powstało? Zobaczcie sami;)









Użyte materiały:

Sami widzicie, że najnowsza kolekcja Paper Passion jest na prawdę wdzięcznym materiałem do pracy.
Zapraszam na zakupy i życzę miłego dnia.
MargoLa

2 komentarze: