Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

21 stycznia 2015

Karteczka warstwowa dla dziadków.


Czy Wy też tak jak ja borykacie się ze ścinkami papierów, które zajmują tylko miejsce i nie koniecznie macie  na nie pomysł?
Robiąc porządki odłożyłam ostatnio całe pudło takowych.
Miałam już je dać dzieciakom do zabawy, ale w ostatniej chwili pomyślałam, że można je przecież wykorzystać do kartek warstwowych, takich szarpanych i wydzieranych.
Dawno już takich nie robiłam. Wystarczy dodać kilka dodatków typu: borderek, koronka, serwetka i kwiatki, które można wyciąć również z papieru i karteczka gotowa :)
Powstało takich  kilka. Oto pierwsza z nich.








Fajnie się przy niej bawiłam i tak na prawdę do końca nie wiedziałam jak będzie wyglądała.
Działałam instynktownie.
Polecam takie kombinowanie, bo efekt końcowy może nasz mile zaskoczyć.

Na koniec chciałabym życzyć wszystkim babciom i dziadkom samych serdeczności i radości z życia oraz wnuków.
 

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Pozdrawiam 
MargoLa

1 komentarz: