Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

06 listopada 2017

Bliźniacze kartki dla dziadków



Witajcie.
Koleżanka z pracy postawiła mnie przed nie lada wyzwaniem. Poprosiła o wykonanie karteczek z podziękowaniami dla dziadków od jej syna z okazji jego 18 urodzin.
Pomyślałam sobie, że fajnie by było, gdyby moje kartki były niebanalne i jednocześnie chwyciły dziadków za serce. Nie mogły to być same kwiaty, czy jakaś przypadkowa grafika. Sięgnęłam po anioły od Janet.
Zobaczcie, co powstało ;)




Na bazy do moich kartek posłużył mi karton Joy, o którym już kiedyś pisałam. Tagi z kolei wycięłam wykrojnikiem Nellie's. Jest to stary model, ale za to bardzo sprawdzony ;)
Oczywiście nie mogło też zabraknąć ciągle przeze mnie używanych papierów UHK Gallery. Zostały mi skrawki więc pomyślałam, że fajnie by było, wykorzystać je na kartki.



Kwiatuszki wyprodukowałam oczywiście sama ;)
Pozdrawiam serdecznie MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz