Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

05 listopada 2017

Otwieramy sezon Bożonarodzeniowy


Witajcie
Mamy już listopad, pora więc zacząć przygotowywać inspiracje świąteczne.
Przygotowałam dzisiaj dla Was kartkę Bożonarodzeniową z dodatkami Studio Light. I choć kartka nie ma zbyt wielu warstw i różnego rodzaju "upiększeń", co jest do mnie wręcz niepodobne, to sama grafika dodaje jej dużo uroku.
Dodatki te są świetną alternatywą różnego rodzaju grafiki, tym bardziej że firma Studio Light ma ich bogatą ofertę. Każdy więc na pewno znajdzie coś dla siebie.



Kartka została przygotowana na kraftowej  bazie od Studia75. Dzisiaj też po raz pierwszy miałam przyjemność pracować z papierami firmy LASEROWE LOVE. Co prawda nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować pod każdym "kątem", mimo to jestem nimi OCZAROWANA. Urzekły mnie przede wszystkim swoim oryginalnym wzornictwem i grubością. Słodkiego bałwanka wycięłam z paska dołączonego do bloczka papierów Laserowe Love Winter Fun.


Pozdrawiam serdecznie. MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz