Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

01 sierpnia 2016

Urodzinowy exploding box z shaker boxem


hej, hej... Początek tygodnia zapowiada się dla mnie bardzo intensywny twórczo.
Może w końcu uda mi się też nadrobić zaległości na blogu.
Dziś chciałabym pokazać Wam moje jedno z ostatnich pudełek, które przygotowałam w ramach inspiracji dla bloga sklepu Od A do Zet.
Pudełko stanowiło dla mnie mega wyzwanie. Wymyśliłam sobie bowiem, że na jego wieczku zrobię  shaker boxa. Już od bardzo dawna podobają mi się prace z użyciem tej techniki. Nigdy jednak nie było okazji żeby zrobić coś w tym stylu - zawsze ta technika wydawała mi się mega trudna i nie osiągalna. W końcu jednak przełamałam lody i zrobiłam. I mało tego jestem bardzo zadowolona :) Użyłam tutaj grafiki Janet.



W tym tygodniu postawiłam na papiery firmy Crfat & Design oraz Galerii Papieru i połączyłam cudownie pastelowe błękity z bardzo soczystą zielenią. Tło pod tekturki zaś wykonałam z pasków, które dostaję w ogromnej ilości w gratisie przy zakupach u Kasi :)




W centrum pudełeczka znajduje się malutkie pudełko na łańcuszek. Jako, że solenizantka jest czirliderką obkleiłam jego wieczko taśmą z pomponami ;) Na wierzchu zaś przykleiłam 
grafikę z najnowszej kolekcji Studio75 . Niezastąpione stały się również tekturki, które coraz częściej pojawiają się w moich pracach.


Więcej informacji na temat użytych produktów znajdziecie na blogu sklepu o TU.
Już nie mogę się doczekać, kiedy wykonam kolejnego shaker boxa. Tym razem może w kartce. Wiem, że nie będzie to bardzo oryginalne, ale co tam;) Pozdrawiam serdecznie.
Buziaki MaegoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz