Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 sierpnia 2016

Kartka ślubna z gołębiami


hej, hej...
Dziś pokarzę Wam kolejną karteczkę przygotowaną w ramach inspiracji dla bloga sklepu Od A do Zet. Tym razem mamy zupełnie inną kompozycję i dodatki. Ponadto karteczka przygotowywana była w pośpiechu, dosłownie z tego, co było pod ręką. Nie było więc czasu na kombinowanie. Pomimo to jednak jestem zadowolona z efektu końcowego. Mało tego chyba zacznę częściej tworzyć takie karteczki.




Tym razem sięgnęłam po papiery z tak zwanej wyższej półki cenowej  firmy Craft & You Design.
Wręcz zakochałam się w arkuszu Weding Garden i nie mogłam się doczekać kiedy będę miała okazję go użyć.
Dziś też bardziej widoczne na mojej pracy są odlewy z masy plastycznej.
Wkomponowały się one bowiem świetnie w kompozycję kwiatową, Wszystko jest więc lekkie i bardzo eleganckie.



W końcu też udało mi się użyć wykrojnika marki Sizix, na którego nie miałam ostatnio pomysłu. Niezawodne też stały się serduszka ze 


Chodzi mi po głowie jeszcze jeden zupełnie nowy projekt, ale muszę znaleźć czas by usiąść i porobić zdjęcia. Tak, tak szykuje się kolejny kurs. 

Buziole MargoLa


2 komentarze:

  1. Cudownie móc oglądać taką piękną twórczość :)Urocza!
    Pozdrawiam cieplutko i pozostawiam dobrą energię -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń