Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 stycznia 2016

Zima zamknięta w słoiku.


Hej, hej...
Czy spadł  u Was śnieg?
Bo u nas nie..., ale za to mróz mamy bardzo duży.
Nie lubię takiego zimna.
Wyczekując zimy i śniegu postanowiłam, że przybliżę ją sobie troszkę.
Ulepiłam więc bałwana z kul styropianowych, które następnie pokryłam cudownie mieniącym się śniegiem i dla lepszego efektu posypałam jeszcze białym brokatem.
Z czarnego filcu uszyłam kapelusz, bo przecież bałwan musi mieć nakrycie głowy. Szalik również powstał z dwóch długich kawałków filcu, które wystrzępiłam na końcach.
Gotowego bałwana zamknęłam w słoiku po witaminach dzieci.
Zanim jednak to uczyniłam wsypałam do środka garść sztucznego śniegu i kilka drobnych kulek styropianowych.



  W rzeczywistości bałwanek jest dużo ładniejszy, jednak ze względu na pogodę nie mogłam niestety zrobić lepszego zdjęcia .
Jego postać przepięknie mieni się w słońcu.
Stanowi również bardzo fajną ozdobę do pokoju moich dzieci.
Na koniec zapraszam na wyzwanie do bloga sklepu Od A do Zet.
Jego tytuł to - ZIMA


Ja z kolei swoją pracę zgłaszam na wyzwanie do bloga 
I like challenges


Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

1 komentarz: