Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

04 stycznia 2016

Mikołajkowe panienki ze studyjnej kolekcji.


hej, hej...
Tuż przed świętami wykonałam kilkanaście słodziutkich dziewczynek w strojach Świętego Mikołaja.
Ich ubranka "wydziergałam" z papierów ze Studia 75 z kolekcji Palce lizać.
Po raz kolejny też miałam okazję przekonać się o uniwersalności tejże kolekcji.
Nie ma chyba tematyki oraz okazji, w której te papiery nie mogłyby być wykorzystane.
Na pierwszy rzut oka takie nie pozorne, a jednak...





Prawda, że słodko?!
Jutro pokarzę Wam moje kolejne inspiracje, a tym czasem się z Wami żegnam i życzę owocnego wieczoru;)
MargoLa




3 komentarze: