Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

09 czerwca 2015

Zaproszenia na Chrzest Święty z aniołkiem


Witajcie.
Dziś dla odmiany chciałabym Wam pokazać zaproszenia na Chrzest Święty w tonacji chłopięcej.
Przygotowałam je na bazie mojej ulubionej kolekcji Paper Passion  -  RÓŻA.
Bo kto powiedział, że papier w drobne, delikatne różyczki nie może zostać użyty w pracach chłopięcych?!
Poeksperymentowałam troszkę z papierami, połączyłam Różę z bielą oraz miętą z kolekcji Soft.
Wyszło na prawdę bardzo fajnie - elegancko i delikatnie, a całości uroku dodaje piękny aniołek.
Zresztą, sami zobaczcie :)
 



 
Wkrótce pokarzę Wam coś fajnego na ślub.
A tymczasem zmykam.
Do zobaczenia.
MargoLa

2 komentarze: