Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

01 czerwca 2015

Karteczka z okazji narodzin bliźniąt.


Witajcie.
Dziś mamy dzień dziecka. 
Tak na prawdę obchodzi go każdy z nas, 
nie tylko nasze najmłodsze "skarby".
W raz z projektantkami z Kwiatu Dolnośląskiego postanowiłyśmy przygotować kilka dziecięcych inspiracji.
Ja postanowiłam pokazać Wam karteczkę, bardzo niezwykłą i wyjątkową,
 bo z okazji narodzin bliźniaków.
Stempelek wykonałam oczywiście sama.





Więcej dziecięcych inspiracji znajdziecie TU.
Ja zmykam świętować.

Jako, że jednym z głównych elementów karteczki są koronkowe serwetki, zgłaszam ją na wyzwanie do Skarbnicy Pomysłów.


Buziaki.
MargoLa

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kompozycja!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń