Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

13 maja 2015

Digi stemple na Dzień Mamy


Witajcie.
Czasami, kiedy nic mi nie idzie - jak to mówią nic się nie klei, siadam i bawię się corelem.
Ostatnio miewałam właśnie takie dni... powstały wtedy stempelki na zbliżające się święto mamy.
Zobaczcie sami.








 Oczywiście jeśli macie ochotę możecie się częstować moimi 
digi stempelkami.
Będzie mi bardzo miło jeśli pokarzecie mi swoje prace z nimi.
Miłego dnia.
MargoLa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz