Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

30 sierpnia 2013

Różana ramka


Kochani moi!
Ostatnio duuuużo pudełek u mnie było i będą jeszcze.
Dzisiaj jednak dla odmiany pokazuję różanką ramkę. 
Co prawda trochę czasu mi zajęło jej wykonanie, ale efekt jest bardzo ciekawy.
Zużyłam na nią ok 100 różyczek, które zrobiłam SAMA.
Do tego różany papier z Magicznej Kartki, którym poobklejałam brzegi oraz środek ramki, kilkanaście perłowych koralików i ramka gotowa.
Praco i czasochłonne, no ale...

Jako, że do wykonania ramki użyłam kilkanaście błyszczących koralików, zgłaszam ją do wyzwania w scrapgan # 51 Coś innego niż kartka + coś błyszczącegog













5 komentarzy:

  1. Piękna ramka. Mimo, że pracochłonna, efekt końcowy super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ile tego , było dłubania wiele z tymi kwiatkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jaka piękna! Ależ musiałaś się napracować, ale efekt znakomity! :)
    Pozdrowienia od Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe dziękuję dziewczyny... No było trochę pracy nie powiem... I palce poparzone były... ale efkt wart był zachodu:)

    OdpowiedzUsuń